Engelli çocuğu olan Ailelere danışmanlık yapmak. Arkadaşlar ben görme
engelli ve yetim biri olarak büyüdüm. Çok yoksulluk ve sıkıntılar çektim.
Hem engelli hem yetim ve yoksul olarak mücadele etmek çok zor oldu. Şu an
çalışıyorum Türkiye Beyazay Derneğinin İzmir şube başkanıyım. Nerede
olursam olayım hangi görevde olursam olayım. Amacım engelli çocuğu olan
Ailelere danışmanlık yapmak Ülkemiz ve yurt dışı fark etmez bildiğimi
anlatırım en azından nereye başvurması gerektiğini anlatırım. Asla paralı
işlerle uğraşmayı düşünmüyorum. Bazı arkadaşlar bu işleri yürütmek için
para lazım diye söylerler. Ben çok para olmadan hatta hiç para olmadan da
yapılabilecek çok şey olduğunu düşünenlerdenim. Yeter ki kocaman bir
yüreğiniz olsun. Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlunun dediği gibi 3 günlük dünya
için fırıldak olmaya değmez. Para gerekiyor diyenler önce kendilerini ihya
edip hevesleri geçince de tabi geçerse dişinin kovuğundakileri de
birilerine aktarmayı düşünenlerden olduğunu gördüm. Mekkede dilenip
Medinede dağıtma anlayışı engellilerde bir istismar aracı olmuş. İslami
Cemaatleri düşünün para toplamışlar ve yurt açıp öğrenci okutuyorlar.
Öğrencinin her türlü masrafını da karşılıyorlar. Peki, engelliler adına
para toplayanların yurtları okulları rehabilitasyon merkezleri hangi
sürdürülebilir hizmetleri var. Doğru dürüst dernek binaları bile yok.
Bazılarının ne adı ne adresi var. Lütfen engelliler adına para toplayanlara
günahınızı bile  vermeyin.  Ülkemizin neresinden olursa olsun danışmanlık
için tüm Aileler beni araya bilir. Herkese benim iletişim bilgilerimi
verebilirsiniz. Lütfen engelli çocukları ve Ailelerini istismarcı kişi ve
kurumlara teslim etmeyelim. Tel: 0506 514 96 93 Salih ARIKAN+skayp:
saliharikan2 + e-posta: slh.ari...@gmail.com

--

Salih Arıkan İletişim

Tel: 0506 514 96 93

Skaype: saliharikan2

Twitter: www.twitter.com/saliharikan77

İnsragam:  https://www.instagram.com/izmirliengelliler

TRT Kent Radyo İzmir programımız

https://www.youtube.com/watch?v=NvIqLtO81Gc&t=746s

Kıraç - Aşmak İçin Hareket

https://www.youtube.com/watch?v=dRlIgRJS9mQ

Bolvadin Gazi orta okulu seminerleri

https://www.youtube.com/watch?v=pEhNaUxbXmI&t=8s

Beyazay İzmir Çalışmalarımız

https://www.youtube.com/watch?v=DaQCle9YNVw&t=369s

Türkiye Beyazay Derneği İzmir şube başkanı Salih Arıkanın Demokrasi
Nöbetleri

https://www.youtube.com/watch?v=TNcvjPdyMbA&t=77s

Engelsiz İzmir hatıraları

https://www.youtube.com/watch?v=GMtHDCggLUQ&t=16s

*Kitabımı Sesli İstiyorum!*

https://www.change.org/p/kitabımı-sesli-istiyorum-tcmeb
"Toplu,Ulaşımda,sesli,uyarı,sistemi,istiyoruz
https://www.change.org/p/izmir-b%C3%BCy%C3%BCk%C5%9Fehir-belediyesi-toplu-ula%C5%9F%C4%B1mda-sesli-uyar%C4%B1-sistemi-istiyoruz

İmza kampanyamız kaldırınları geri istiyoruz

https://www.change.org/p/belediyeler-emniyet-müdürlükleri-valilikler-iç-işleri-bakanlığı-esnaf-odaları-ve-tüm-halkımız-kaldırımlarımızı-istiyoruz

Blogger

https://beyazayizmirhaberler.blogspot.com.tr

Web. www.beyazay.org.tr