Kanımı Şahitsiz Vermenin Mutluluğunu Yaşıyorum.Değerli arkadaşlar. Ben
Kızıl aya Yirmi Beş kez Kan verdim ve gümüş madalya aldım. Haziran Ayında
kan verirken şahit istendi. Gerekçe bu sorular bana okunmadı diyebilir,
Bizde buna itiraz ettik. Uzun yazışma süreçlerimiz oldu. Geçenlerde beni
aradılar ve kan verirken şahit istenmediğini söylediler. Bende bu gün
Alsancakda'ki kan merkezine gittim. Uygulama şöyle kabartma bir form var.
Formda Evet Hayır bölümleri var. Bende kabartma yazılı formu okudum. Ve
Evet Hayır kısımlarını kalemle çizdim. Sadece İsmimi ve Tarihi başka
arkadaşım yazdı. Ben bu uygulamadan çok memnun oldum. Kanımı şahitsiz
verdim. Uğraşmadan hiç bir sorun çözülmüyor.Tüm Kamu Kurumlarının hizmete
erişim mekâna erişim ve internet sitelerinin erişilebilir olduğu günler
mücadele ederek gelecektir. Gümüş Madalyamı zaten aldım İnşaAllah Altın
Madalyamı da plaketimide alacağım. Emeği geçen arkadaşlara teşekkkür
ederim. Ben tüm görmeyenleri ve herkesi Kan ve Organ Bağışı yapmaya davet
ediyorum. Kan sistemimiz Altı Ayda bir yenileniyor. Yani kanımız çöpe
gidiyor.Biz öldükten sonra organlarımız çürüyüp gidiyor. O yüzden lütfen
herkes Kan ve Organ Bağışı konusunda duyarlı olsun.Salih ARIKAN,Tel: 0506
514 96 93

--

Salih Arıkan İletişim

Tel: 0506 514 96 93