> Nai baiti. Misa masehe khutile.

Hoyne? aada-di misa maasor jul bonaai khabasun, bor bhaal laage. Pise`
'resipi' tu nejanu dei moi, Mahiti-k xudhi loba - buwari-eu jaanibo paare.

> What are you, a Hindu Scientist?

Kothai kothai hindu-r pisot laagibo dhorisa je? What have you been doing?
Getting enrolled in Chandan-da's 'hindu-hindi bhagao, no matter what'
program? He has quite a few members now.

> It is almost illegal. Computer abuse. Didn't you know? I hope you learned
your lesson. Man, even in the high Ozarks people >are not that--well--how to
say it nicely? ---- Never mind.

What, 'Burbok'? spit it out, Tilok. Its ok, just don't say it in public :).
Actually, I did have an antidote put in my kompootar already, but this
'dogodha bijanu's are taking new shapes (taate aakou, every morning 'kunuba
dhitinga etai ei 'vairas' bilaak pothiaai nohoy niyomit bhaabe`!) everyday,
so the kompooter ekebaare` durbol hoi paatit porilgoi. So, I had to get the
'sistem diiskk' to start all over.

Tumalukor ghoror pora guti aani ruwa lao-jikar gos keidaal loh-poh koi
barhise, dutamaan aarhoi-futia lao aaru 2futia jika khalu. Baaki thoka
lao-jika keita haatot besi rup-dutamaan ji pao taarei eta bhaal-sai
kompootaror bijanu-mora dorob kinibo laagibo'. Then you will see, 'ei
baiti-era kimaan paanir maas'.

> Naamtw sai tekhet khaati-oxomiya jen logaa nai dei.( from the name he does
not sound like a true-blood Assamese ). That >could explain the VHP
scholarship. And the gw-paalokor ( cow-conserver's) outlook.  Has the VHP
has revised

Ou Aaai! etia Borun-ok sini nupuwa hola, bulu xeia Borun Haloi, Okon-or
bhayek, xei Laru-khuwa gaonr. Koisu nohoy,

>be very jealous of my successes. Would you please ask him this: Xei je
britti diya
> roja-xokol, tewnlwke ko'r-paa birti diya toka keta pai?
> Twmar dexore, telor pung--- Taare ghotilu tokaa. Twmaake birtti di
xolaagtw lolu---kothaatw mon korisaa

I asked. He said: Taakeitu kolu Baaiti, Tilok applied and they gave. And now
he turns around and is talking of abandoning them. Xei-kaarone bule` tumak
khai paat-phola bulile teon. Xonaton dhormo baad diya jaani kole` bule
gaon-loi gole` tuloxi aaru gubor paani loi porasit koribo tumak.

>'appeared' as a qualification. Serves them right. Now I am at Dogpatch
doing a bang-up job as a LAS.

Borun-e kole: goru-mohore` bhorpur gaonlia jegat thaki bizness bhaal hoise
dekhi  futoni-te tumi henu teon-k nisina bhao jurila, hoyne? I don't think
so. You would like him once he joins your 'hindu bhagao' program, won't you?
:)

>I am B-Bhet( pass-course) appeared. Borun Saahebornw ki krititwa kokswn?
Komputer bhaal koribo jaane? Ximaneihe? >Baad diyok

Eh, roba roba. 'Appeared' maane ki? tumi ki bhetenari college paas nohoy
niki? Then I would think twice from next time to ask you about the mental
and physical health of Sizar. Hori Bistu, Hori Bistu, bhul dorob di tumi
bipod khon-he aaniba ketiaba dekhisu.

Aajiloi thou. Khetit paani dibor hol. Pitolor koloh-tu futil - Ratan
komar-or hotuwai jaalaai kori aanibo laagibo. Xodyohote` Domoyonti-r pora
maatir koloh eta dhaare aanisu, takei loi xei Bunduli hotor pukhurir pora
paani dukoloh maan aanugoi.

Morom-seneh lobahok.
--Baiti. :) :)