assalam alaykum warohmatullah,

ikhwan fillah, alhamdulillah saya terbaca mailist2 seputar permasalahan tata
cara ta'aruf dalam group assunnah ini yang selama ini saya carikan dan ana juga
mau bertanya pada kalian semua. apakah dibolehkan ta'aruf melalui ruangan
'chat' seperti YM atau melalui e-mail kerana melaluinya boleh terus bertanyakan
kepada sang calon tanpa perlu bersemuka?
minta penjelasan dari ikhwan/akhwat sekalian

jazaakallah khair

--- In assunnah@yahoogroups.com, "Syamsul Ariefin"