Laba diena,

prasidėjus gavėniai siūlome *seminarą abiems sutuoktiniams "Tvirta ir
sveika santuoka visam gyvenimui" vasario 19-21 d. Perkūno name Kaune* (Aleksoto
g. 6, Kaunas). Atvykusiems iš kitų miestų pagelbėtume susirasti nakvynę.

Tai puiki proga pažvelgti savo sutuoktiniui į akis, dovanoti jam savo
dėmesį ir laiką ir kartu atrasti šventumo kelią savo šeimoje. Seminare
pristatysime keturias Katalikų Bažnyčioje palaimintaisiais ir šventaisiais
paskelbtų sutuoktinių poras. Daugiau informacijos ir registracija:
http://www.gtinstitutas.lt/node/339

Iš dalyvių atsiliepimų:
*Suvokiau dar sykį, kokia didelė Dievo dovana man yra manoji žmona. *

*Šventųjų gyvenimai man buvo gaivus gūsis, praplečiantis bendravimo ir
psichologines temas. Ačiū už unikalią programą.*

--
Vaidilė Šumskienė

"Tu parodysi man taką, kuris veda į gyvenimą. Tavo Artume - džiaugsmo
pilnatvė, tavo dešinėje - amžina linksmybė". Ps 16, 11