Ačiū, Kęstučiui už žodelio "tik" nebuvimo išryškinimą. Jis atsako į daugelį
klausimų ir naikina sąmokslo teorijos galimybę.

Kaip pats matau, AF taryba sprende praktini klausima, ka daryti su tais
studentisko amziaus AF nariais, kurie dėl amžiaus jau nenori ar dėl
gyvenimiškos siuacijos negali priklausyti AF strukturai, pvz studentas,
esantis medicinos rezidenturoje, manantis, kad jau išaugo studentiško
veikimo lygį, ar mergina, studijuojanti doktoranturoje ir gyvenanti
voetoveje, kur nera SAS vieneto, kuriam galetu priklausyti. Paprastai
zmoniu, kurie studijuoja ryšiai kuriasi su studijų bendraamžiais, ir iš jų
atsiranda strukturos, vienetai, valdybos. Tie, kurie ilgai studijuoja,
ilgainiui lieka vieni, o ju ryšiai su nauja karta paprastai nesusikuria.

Manau, kad AF Taryba šiuo išaiškinimu daro gerą darbą, t. y. nori, kad
tokie zmones isliktu AF nariais, integruotųsi, o ne nubyrėtu, bando juos
įgalinti, sudarydama galimybe buti AF strukturoje. Tai yra ne kas kita kaip
žmogiškų išteklių valdymas.

Klausimas, ar nebūtų galima jų integruoti kitu budu. Šiaip korporacijos
struktura, tai leidžia, numatydama filisterio statusą, tačiau korporacija
tradiciškai ir legalistiskai (pagal nuostatus) yra SAS dalis. Kitaip
tariant, iškyla suderinamumo tarp korporacijos narystes srukturos ir
narystes AF sajungose apibrežimno klausimas. Pats su tuo susiduriau budamas
doktorantas LSMU, niekad nestudijavęs medicinos, ir norėdamas būti korp!
Gaja filisteriu. Pagal įstatus yra parašyta, kad korporacijos nariais yra
medicinos mokslus studijuojantys ar juos baigę ateitininkai. Medicinos
mokslu nebuvau baiges, studentu nebesijaučiau. Taciau šie strukturiniai
sunkumai man nesutrukde ten būti ir veikti.
Kitas klausimas, kokia turėtų būti šiuolaikinio filisterinio veikimo forma.
Man atrodo, kad jos dar nėra atrastos. Ir gal tame yra problema.

Ramūnas

<ateitis@konferencijos.lt> rašė:
> Garbė Jėzui Kristui!
> Po mano paskutinio nusistebėjimo dėl narystės ASS apribojimo Ateities
konferencijoje sulaukiau Vaido ir Živilės atsakymų. Labai Jums ačiū! Deja,
neaiškumų iškilo dar daugiau, todėl labai norėtųsi, kad išaiškintumėte šią
situaciją, kas gali ir kas nebegali būti ASS nariais. Tai yra būtina ne tik
dėl to, kad Ateitininkija deklaruoja atvirumą ir skaidrumą, bet ir dėl ASS
bei dėl visos Ateitininkijos ateities.
> Pabandysiu glaustai paaiškinti šią, galbūt tik iš pirmo žvilgsnio,
kiek kebloką situaciją.
> Pirmame laiške ( balandžšo 8 dienos) Živilė rašo, kad ASS posėdyje, kuris
įvyko, kaip suprantu tą pačią dieną,  "nuspręsta pakoreguoti priėmimo į ASS
narius taisykles, atsižvelgiant į AF Tarybos išaiškinimą dėl tapimo
sendraugiu. Taigi valdyba kviečia į Sendraugių sąjungą jau „išaugusius SAS“
ateitininkus". Taigi iš parašyto galima suprasti, kad ASS nariais gali būti
tik buvę SAS nariai. Tiesa, galima suprasti ir kitaip. Atsiprašau, bet,
turbūt sutiksite, kad parašyta kiek miglotai.
>  Balandžio 11 dieną Vaidas atrašo, kad "galbūt ne visai teisingai
supratai Živilę. Ji neturėjo omenyje, kad ASS nariu gali tapti tik buvęs
SAS narys", o Živilė taip pat tos pačios dienos laiške teigia, kad
"Priėmimo taisyklės bus tikslinamos, kadangi taryba yra išaiškinusi, jog
jau esamiems ateitininkams norint tapti sendraugiais nebūtina duoti įžodį".
> Kaip matyti, yra dvi situacijos dėl narystės į ASS: iki mano laiško, kuri
atrodo gana aiški- AF Tarybos nutarimu tik SAS nariai gali tapti ASS
nariais. Po mano laiško, kiek suprantu, sitacija kiek pasikeitė, nes Živilė
rašo, kad taisyklės dar bus tikslinamos.
> Vadinais, sprendimas dėl to, kad ASS nariais gali tapti tik buvę SAS-
toks AF Traybos išaiškinimas yra, bet, kol kas tik tikėtina, kad sureagavus
į mano nusistebėjimą, švelniai sakant, šį nutarimą AF Taryba bandys
koreguoti.
> Juk Živilė balandžio 8 dienos laiške rašo, kad ASS valdybos paskutiniame
minėtame posėdyje "Atsižvelgiant į AF Tarybos išaiškinimą dėl tapimo
sendraugiu (...), posėdyje nuspręsta pakoreguoti priėmimo į ASS narius
taisykles". Formuluotė gana aiški, beje.
> Kadangi, kaip suprantu, dėl visko kaltas tas nelemtas AF Tarybos
išaiškinimas dėl galimumo ar negalimumo tapti ASS nariu, apie kurį, beje,
pirmą kartą girdžiu, ir, turbūt, ne aš vienas norėčiau su šiuo AF Tarybos
išaiškinimu susipažinti.
> Todėl labai prašau paskelbti šį AF Tarybos išaiškinimą dėl to, kad tik
SAS nariai gali tapti ASS nariais, kur ir kada šis išaiškinimas įvyko, kas
dalyvavo šį išaiškinimą priimant bei kas ir kaip balsavo.
> Atsižvelgiant į Ateitinkijos deklaruojamą atvirumą ir skaidrumą labai
tikiuosi tokio pat atsakymo.
> Taip pat prašau ir Palaimintojo Jurgi Matulaičio, vieno iš neabejotinų
Ateitininkijos Įkvėpėjų, Užtarimo maldos šiame reikale!!