Terima kasih banyak Mr.Kid, Mr. Kid memang Jos gandos....master Excel yang
patut diacungi jempol seperti almarhum siti Vi.
Saya sudah mengikuti milis ini sejak lama. Perlu waktu saya memahami logika
formula ini, namun step demi step yang Mr. Kid berikan sangat membantu saya
memahaminya. Maklum saya belajar ini otodidak dan tidakada bakat sama
sekali.
Sekali lagi terima kasih atas bantuannya dan jangan bosan apabila saya
memerlukan bantuan lagi.

belajar-excel@yahoogroups.com>:

> Hai Hasna,
>
> File terlampir mengkalkulasi Qty penggantian berdasar selisih HM atau KM
> sejak penggantian terakhir sampai di bulan berjalan.
>
> Regards,
> Kid

Kirim email ke