*Minyak Naik Harga Lagi?*

*                           *

*Eco Power Compressor (EPC) <http://www.eco2u.biz/?x=jutawan08>*

* *

| Jimat Minyak *25% *| Pickup Bertambah *30%*| Karbon Diosida Kurang *31%*|
Hidro Karbon Kurang *39% *| Kurang Kos Selenggara *50% *| Enjin Lebih Senyap
& Lancar | Produk Dari USA | Insuran Produk 1 Juta *| *

*Tidak Perlu* *Potong Wayar & Modifikasi *| *Lifetime Warranty* |

Sesuai Untuk *Petrol, Disel, NGV & Dapur Gas Memasak*

* *

*Pengguna atau Pengedar Dicari *eco2 biz

Anda beli produk, automatik anda jadi pengedar, kalau anda jalankan
perniagaan ini, anda dpt bonus *max RM800* *hingga RM1200 sehari*, kalau
anda tidak jalankan, iaitu hanya jadi pengguna sahaja, anda untung dari segi
penjimatan minyak, katakanlah anda hanya dapat jimat RM50 sahaja sebulan,
kalau setahun dah RM600. Ini dah lebih dari modal (pakej bronze) inilah yg
dikatakan:

*"buat bizz dapat untung, tak buat pun TETAP Untung. Anda mahu untung 1 atau
mahu 2 keuntungan? Terpulang"*

eco2.**

*Nothing To Loose !!! *Malah boleh jimat penggunaan petrol dan boleh
tambahkan pendapatan.

*Testimoni - Lega, walau minyak naik! *

*Pn. Linda:**"Saya guna ToyotaUnser 1.8. Setiap hari ulangalik pergi kerja
yg agak jauh, hantar anak dan guna petrol sehari RM45.Setelah saya pasang
EPC, dengan perjalanan yg sama, saya hanya*

*guna RM30 sahaja. Hebat. Saya jimat RM15 (33%) sehari".*

* *

*En. Hasan:**"Biasa dari KL ke KB, waja saya guna minyak RM100 tapi sekarang
hanya RM60 sahaja. Saya jimat RM40. Syukur".*

* *

*Mr. Roland:**"Setelah pasang je, enjin Merc. saya jadi lebih senyap.Minyak
pun jimat. Perkenal kpd kawan, dapat bonus lagi. Hebat"*

* *

*En. Mansor:**"Keluarga saya besar, dulu 1 tong gas tahan 45 hari sahaja
tapi setelah pasang EPC kat dapur, tahan sampai 65 hari".*

* *

*En. Suhaimi:**"Dulu, dengan RM30, kancil saya boleh jalan sejauh 190km tetapi
setelah pasang EPC, boleh sampai 260km".*

* *

*Mr. Wong:**"Saya guna Audi A6. Full tank RM130 biasa boleh jalan sejauh
480km, tetapi setelah pasang EPC, boleh jalan sampai 600km. Bermakna, jimat
38%. Bonus pun lumayan".*

* *

*En. Faizal:**"Produk boleh 'bercakap sendiri' dgn beri byk testimoni.Tak
perlu terang lebih2 kpd prospek. Join program ini bukan join,produk simpan
atas almari. Memang sangat2 berguna. Dalam seminggu, saya dah mula dapat
income 4 angka. Syukur sgt2"*

* *

*Syarikat MLM berlesen. Baru bermula 5 bulan*. Mudah utk perkenalkan kerana
masih belum ramai yg tahu. Anda adalah 'Pioneer'. Jadi yang terawal & anda
Jutawan.

*Kenapa kami pilih MLM? *

1. Anda peluang untuk dptkan semula kos yang anda keluarkan.

2. Peluang pendapatan  ratusan ribu sebulan dgn hanya berkongsi produk
hebat.

*"Jika kita melakukan perkara yang sama, mana mungkin kita akan dapat
pendapatan yang berbeza"*

* *

*PASTIKAN DLM BEBERAPA BULAN NANTI, ANDA JUTAWAN*

* *

*Keterangan lanjut , Sila Klik:*

http://www.eco2u.biz/?x=jutawan08

http://www.eco2u.biz/?x=jutawan08

http://www.eco2u.biz/?x=jutawan08

Emel : [EMAIL PROTECTED]

Atau**

*Isikan maklumat dibawah,emailkan kepada kami dan pihak kami akan
menghubungi anda untuk memberi maklumat lanjut.*

*Nama                      :*

*Lokasi                     :*

*No. Tel(P)               :*

*No. Tel(R)               :*