-DISERTAI BUKTI SUMBANGAN-

  ANDA TIDAK PERLU RAGU-RAGU UTK MENYERTAI PROGRAM INI
KERANA PROGRAM INI TELAH DIBERI SENTUHAN YANG PENUH MEYAKINKAN...

MEMANG TIDAK DAPAT DINAFIKAN...

PROGRAM SEUMPAMA MEMPUNYAI POTENSI UNTUK MEMBERI PULANGAN YANG LUMAYAN...

  Pernahkah anda membaca buku yang ditulis oleh penulis no. 1 Malaysia “
Jutawan Dari Plane Jupiter” Azizi Ali atau buku “Jutawan Senyap ” karya Chef Li
atau buku terlaris dunia “ Rich Dad, Poor Dad” oleh Robert Kiyosaki atau pun
buku “The Lazy Man Way to A Millionaire ” oleh Philip Poter ?

Saya telah meneliti buku-buku tersebut dan jalan untuk jadi KAYA adalah terbuka
luas kepada mereka yang Bijak Menggunakan Akal dan Merebut Peluang untuk
menghasilkan

Residual Income – Pendapatan Tambahan Berterusan Tanpa Bekerja.

  Sebenarnya rahsia ini adalah seperti mana yang diajar oleh Robert Kiyosaki “
Jika Anda Mahu Sesuatu, Anda Berilah Sesuatu”." orang yang KAYA tidak bekerja
untuk Wang, sebaliknya WANG bekerja untuk mereka"

YANG PASTI SAYA TELAH MEMBERI SUMBANGAN KEPADA PESERTA SEBELUM INI...

UNTUK MEMASTIKAN PROGRAM YANG SEHEBAT DAN SEMUDAH INI BERJALAN DENGAN TERATUR
DAN MENGHASILKAN PULANGAN YANG DIKEHENDAKI....SETIAP PESERTA DIKEHENDAKI
MENGHANTAR BUKTI SUMBANGAN...

SILA LIHAT BUKTI SUMBANGAN SAYA ( DI ATTACHMENT)...

  USAHA JADI KAYA!!!!

$$DARI RM 2 ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN SENYAP$$JIKA KITA SAMA-SAMA JUJUR DAN
IKHLAS, IANYA TIDAK MUSTAHIL. INSYAALLAH...

Assalamualaikum dan salam sejahteraSaudara/saudari, muslimin/muslimat,
Anda yang budiman, sebelum anda menganggap surat ini tidak munasabah, saya
cadangkan supaya anda membacanya terlebih dahulu. Selamat datang ke laman
informasi kewangan rakyat Malaysia & luar negara di seluruh dunia dgn
bermodalkan RM10
sahaja. Tidak kira apa status, keturunan, umur & warganegara, anda berpeluang
merebut pendapatan yang lumayan ini. Wang akan mengalir masuk walaupun anda
sedang tidur!

Percayalah. Sebulan yang lalu, saya sedang melayari news groups seperti anda
sekarang ini & menjumpai artikel seperti ini  yang mengajak saya melabur RM10
utk mendapatkan pulangan beribu ringgit!! Mula2 saya tidak percaya. Ini tak
lain tak bukan mesti bertujuan hendak ngenakan orang sahaja....!! Tetapi
seperti kebanyakan orang, saya tertanya2, jadi saya terus membaca artikel itu.
Artikel itu menyatakan bahawa hantar RM2 kpd 5 nama & alamat  yg  disertakan di
dalam artikel tersebut. Anda kemudian diminta meletakkan nama & alamat anda pd
tempat Peserta 5 & membuang nama Peserta 1, & kemudian post artikel itu ke
sekurang2nya 200 newsgroup (terdapat beribu2 newsgroup di internet jika anda
rajin surfing).

Selepas saya meminta pandangan beberapa orang rakan & memikirkan semula risiko
yg  ada, saya membuat  keputusan untuk mencubanya. Tiada apa yg merugikan saya
kecuali RM10 & 5 nombor akaun, kan? WELL GUESS WHAT!!! Dlm tempoh 7 hari, akaun
saya mula dipenuhi WANG!!! Saya betul-betul terkejut. Saya ingat ia akan
berhenti masuk pada
bila2 masa sahaja tetapi wang itu tetap datang. Saya memperolehi RM240,226.00
dalam tempoh 35 hari shj!!! Sangat berbaloi! Dengan hanya pelaburan sebanyak
RM10 !!
WANG  DATANG SENDIRI KE DALAM AKAUN BANK SAYA!!!

Saya akan terangkan macam mana ia berfungsi & yang lebih penting kenapa ia
berfungsi sebegitu. Yang penting, anda cetak/Save artikel ini SEKARANG utk
memudahkan anda mendapatkan semua langkah2 yg diperlukan.Saya pasti, jika anda
mengikuti langkah2 yang telah diatur dalam artikel ini, anda akan mula membuat
duit sblm habis penghujung minggu ini. Anggaplah program ini sebagai 1 peluang
keemasan yang meningkatkan taraf ekonomi anda. Tahukah anda bahawa cara ini
telah dipraktikkan oleh berjuta2 orang di seluruh dunia bagi memungut derma &
mengumpul modal perniagaan. Percayalah? dalam masa 40-50 hari anda akan
memperolehi sbnyk RM1,627,230.00 tanpa penat. Kalau tidak percaya, apa kata
anda mencubanya dahulu!

Seperti saya, mungkin anda juga ragu2 dengan program seumpama ini. Mulalah
pelbagai soalan bermain di fikiran; Adakah program ini sah di sisi undang2?
Soalan seperti ini pernah diajukan kepada seorang peguam. Beliau memberitahu
bahawa program ini menyerupai surat berantai (chain letter) tetapi disebabkan
setiap risalah dilengkapi dgn maklumat terperinci mengenai sistem program
tersebut, maka ianya SAH di sisi undang2. Yang paling kerap bermain di fikiran
saya ketika itu ialah; Adakah ia satu penipuan? Jawapannya TIDAK SAMA SEKALI
kerana ia tidak seperti surat berantai, di mana pihak yang menerima seolah2
diugut utk melakukan apa yg dikehendaki oleh surat tersebut, program seperti
ini tidak memaksa / mengugut mana2 pihak malah ia memberi pilihan kepada pihak
yg menerima untuk mengabaikan program ini sama sekali. Di samping itu, dengan
segala maklumat terperinci yg disertakan ia sekaligus menjadikan program ini
sebuah perniagaan yang sah & amat menguntungkan semua pihak
 asalkan mereka rajin berusaha.

Adakah ia baik? Sudah tentu YA. Ini kerana, sesiapa sahaja yang rajin
menghantar risalah ini,mereka berpeluang besar untuk memperolehi hasil yang
lumayan. Sangat2 lumayan
sebenarnya. Apa yg PENTING untuk anda fahami ialah program ini bukanlah suatu
penipuan & ia tidak menyalahi undang2 & ia hampir TIDAK mempunyai sebarang
RISIKO!! Sekiranya anda JUJUR & RAJIN menyebarkan program ini, anda akan
memperolehi ganjaran yg amat besar, bersesuaian dgn usaha yg anda curahkan,
malah tidak mustahil lebih  dari itu.Jika anda tidak menyertainya, kerugian
akan sentiasa berada di pihak anda. Firman Allah SWT bermaksud,Iblis & syaitan
menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan supaya jangan menderma utk
kebaikan...!!

Program ini telah dicipta setelah dibuat penelitian & kajian terperinci ke atas
program2 yang ada di negara2 maju & ianya telah diringkaskan seberapa yg boleh
bagi memudahkan usaha para peserta. Jumlah RM1,627,230 / apapun jumlah yang
anda inginkan sudah tidak mustahil lagi. Pokok pangkal, anda bertindaklan dari
SEKARANG & gembelingkan usaha ke arahnya dengan penuh keyakinan & kesungguhan.
Baca & fahamkan arahan sebelum menyertainya supaya tidak berlaku penganiayaan
kepada peserta lain secara tidak sengaja.

BAGAIMANA CARANYA???.

  Langkah1

  Buka attachment dan LIHAT BUKTI sumbangan.( Abaikan Risalah ini jika TIADA
BUKTI sumbangan - CARI dan SERTAI risalah yang disertakan bukti sumbangan )
Kemudian anda dikehendaki menghulurkan sumbanganRM2 shj kpd setiap peserta
(Tidak perlu sumbang kepada peserta terdahulu kerana sudah terkeluar).
Seterusnya, bank-in RM2 kpd setiap
nama & nombor akaun peserta yg terdapat pd Senarai Nama  Peserta 1 hingga 5
.(Fund Transfer 3rd Party account)

Langkah2
Setelah setiap peserta menerima sumbangan drpd anda, maka
Anjakkan nama & nombor akaun Peserta 1 ke Peserta terdahulu (Peserta 1
terkeluar).
Anjakkan nama Peserta 2 ke ruang Peserta 1, Peserta 3 ke ruang
Peserta 2, Peserta 4 ke ruang Peserta 3, Peserta 5 ke ruang
Peserta 4 & masukkan nama &nombor akaun anda pada ruang Peserta
5 yg tlh dikosongkan td. Pastikan senarai nama & no akaun setiap peserta berada
dlm kedudukan yg betul bg memastikan tidak berlaku sbrg penganiayaan kpd
peserta lain.  ATTACHKAN JUGA BUKTI SUMBANGAN ANDA , anda cuma perlu print
screen logout summary selepas membuat sumbangan. PASTEkan didalam Paint
(Start-> Accessories->Paint) dan save. kemudian attachkan file tersebut sebagai
bukti sumbangan anda bagi meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat
sumbangan.(bagi mengelak penipuan)

Langkah3
Kemudian, poskan/iklankan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu)
ke sekurang2nya 200 news group yg terdapat di internet spt laman-laman web
diskusi,forum dan message board.

  Langkah4
  Kemudian, tunggulah giliran anda dgn sabar (biasanya 40-50 hari utk ganjaran
yg lbh besar) utk mencapai matlamat ini bilamana wang kiriman drpd peserta2
lain yg menyertai program ini akan anda terima. Semakin ramai yg menyertai
program ini, maka semakin berkembanglah kedudukan anda. Sila lihat carta
sebagai rujukan (andaian 15 peserta menyertai setiap peringkat,dan setiap
seorang menjana 15 lagi peserta).

POTENSI PENDAPATAN diikuti 15 peserta
  CARA PENGIRAAN

Peserta 5 (Anda bermula di sini)
  15 peserta x RM2 =RM30.00

Peserta 4
15 peserta x (15) x RM2 =RM450.00

Peserta 3
15 peserta x (15) x (15) x RM2 =RM6,750.00

Peserta 2
15 peserta x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM101,250.00

Peserta 1
15 peserta x (15) x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM1,518,750.00

JUMLAH =RM1,627,230.00

Jgn cuba menipu, Allah melihat apa yg anda lakukan . Pastikan anda mengirimkan
RM2 kepada peserta setelah meyertai program ini.Sekiranya anda cuba menipu
iaitu dengan meletakkan nama anda terus ke No.1, anda hanya akan menerima wang
sebanyak RM30 sahaja. Oleh itu, bersabarlah kerana giliran anda akan tiba juga.
Anda perlu ingat, bukan semua org berfikiran positif seperti kita. Andainya
tidak ramai yg menyertai program ini, tentu jumlah wang anda terima sedikit
sahaja kan. Oleh itu anda dinasihatkan supaya
mengpos sebanyak mungkin artikel tersebut ke internet. Walaupun 50% sahaja yang
menyertainya, anda masih boleh memperolehi sumbangan sebanyak RM406,808. Saya
yakin artikel2 yg anda kirim itu akan mendapat jawapan (wang) seperti apa yg
telah saya alami. Sila ikuti arahan yang telah ditetapkan & imbuhan lebih
RM1,627,230 boleh menjadi milik anda dalam tempoh 40 - 50 hari sahaja. Program
ini masih  kekal bertahan atas dasar kejujuran semua pihak. Anda sekarang akan
menjadi salah seorang pemilik perniagaan melalui surat-menyurat. Di dalam
perniagaan ini anda tidak menjual barang2 yang dapat
dilihat tetapi sebaliknya anda menjual perkhidmatan. Perkhidmatan ini terjamin
selamat & dibenarkan!! Simpan salinan langkah2 ini & bila-bila masa anda
memerlukan duit, anda boleh mencubanya lagi & lagi & lagi.

SILA INGAT bahawa program ini masih terus bertahan kerana kejujuran semua
peserta yang telah mengikuti langkah2 yang telah digariskan dengan  sempurna .
Cuba anda bayangkan, jika anda jujur, program ini akan berterusan & duit yang
diterima
oleh orang2 lain akan sampai juga ke tangan anda. Hantarkannya sekarang,
masukkan nama anda dalam senarai dan anda telah mula berniaga.....!!

PESERTA TERDAHULU (TIDAK perlu sumbangan- sudah terkeluar)
  MOHD ROSDI BIN MAN
Maybank : 162106407916
   (**anjakkan nama & no akaun Peserta pertama kesini)

SENARAI NAMA PESERTA
  (SUMBANGKAN RM 2 KEPADA PESERTA 1 HINGGA 5)

  PESERTA 1
MOHD HARMIZI BIN MOHD NOOR AZMIN
Maybank : 162375618665
(**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 2 ke sini)

  PESERTA 2
INTAN SUHADA
Maybank : 162357250092
(**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 3 ke sini)

PESERTA 3
  ROHANI BINTI MAT JUSOH
 Maybank : 152023169472
(**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 4 ke sini)

PESERTA 4
 ZUWAIRI IZWAN BIN TAU PEK
Maybank : 157111918846
(**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 5 ke sini)

PESERTA 5
 ROHAIDA BINTI MOHD NOOR AZMIN
  Maybank : 151258542262
(*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai
Peserta 5 -baru)

#ATTACHKAN BUKTI SUMBANGAN ANDA
(Print Screen logout summary akaun maybank2u.com anda sebagai bukti sumbangan)

LAKUKAN DENGAN PENUH IKHLAS! DERMA & SUMBANGLAH
KPD PESERTA TERSEBUT NESCAYA ANDA JUGA AKAN
MENERIMA DERMA & SUMBANGAN SEUMPAMANYA. INSYA
ALLAH...

Bagaimana Untuk Mengiklankan Ke News Group?
Melalui newsgroup iaitu laman2 web yang mengandungi
diskusi, forum / message board, anda boleh mendapat
keuntungan tanpa mengenali / mengetahui siapa yang telah
membaca risalah anda. Walaupun ia tidak selamat dari segi
security kerana anda tidak mampu mengawal orang bawahan
anda, tetapi anda boleh menyebarkan risalah anda kepada lebih
daripada 5000 orang dalam satu masa. Cuba anda lihat fakta ini,
di seluruh dunia ada terdapat lebih daripada 32,000 laman web
bercorak diskusi & pada satu2 hari, lebih daripada 5,000 orang
melawat laman web seperti berikut. Di dalam dunia terdapat
lebih kurang 2 BILLION pengguna internet yang berdaftar &
pada diri, bayangkan setiap hari dianggarkan lebih daripada
50,000 pengguna baru mendaftarkan berapa ramai orang yang
bakal menyebarkan risalah yang mengandungi nama & alamat
anda, & setiap orang yang menyalin risalah anda akan
menghantar anda sebanyak RM2. Sekiranya dalam masa 2 bulan
50000 orang menghantar anda RM2, anda akan memperolehi
RM100,000!!! Banyak tu.

Langkah 1
Anda tidak perlu menaip semula risalah ini, anda hanya perlu
pilih menu EDIT-SELECT ALL utk memilih seluruh risalah &
kemudian pilih menu EDIT-Copy utk menyalin risalah anda.

Langkah 2
Klik Compose new message dan PASTE utk meyalin risalah asal. Kemudian editkan
risalah asal dengan mengisi maklumat anda dan menganjakkan peserta-peserta
awal.

Isikan Subject dan Save as Draft .( bagi memudahkan anda untuk membuat promosi
dimasa akan datang)

  Langkah3
Pergi ke folder DRAFT buka risalah yg telah anda save sebelum ini dan hantarkan
ke forum2 dibawah dan diskusi2 lain . (Anda juga
mungkin dikehendaki untuk mendaftar diri pada laman web
tersebut, tidak mengapa kerana anda hanya mahu menyebarkan
kepada mereka yang ingin mencari sumber kewangan yang sah
& anda hanya menjalankan tugas anda. Jadi, daftarkan sahaja
setelah memastikan yang program
tersebut PERCUMA)

  1.    [EMAIL PROTECTED]
2.    [EMAIL PROTECTED]
3.    [EMAIL PROTECTED]
4.    [EMAIL PROTECTED]
5.    [EMAIL PROTECTED]
6.    [EMAIL PROTECTED]
7.    [EMAIL PROTECTED]
8.    [EMAIL PROTECTED]
9.    [EMAIL PROTECTED]
10.   [EMAIL PROTECTED]
11.   [EMAIL PROTECTED]
12.   [EMAIL PROTECTED]
13.   [EMAIL PROTECTED]
14.   [EMAIL PROTECTED]
15.   [EMAIL PROTECTED]
16.   [EMAIL PROTECTED]
17.   [EMAIL PROTECTED] ,
18.   [EMAIL PROTECTED] ,
19.   [EMAIL PROTECTED] ,
20.   [EMAIL PROTECTED] ,
21.   [EMAIL PROTECTED] ,
22.   [EMAIL PROTECTED] ,
23.   [EMAIL PROTECTED] ,
24.   [EMAIL PROTECTED] ,
25.   [EMAIL PROTECTED] ,
26.   [EMAIL PROTECTED] ,
27.   [EMAIL PROTECTED] ,
28.   [EMAIL PROTECTED] ,
29.   [EMAIL PROTECTED] ,
30.   [EMAIL PROTECTED] ,
31.   [EMAIL PROTECTED] ,
32.   [EMAIL PROTECTED] ,
33.   [EMAIL PROTECTED] ,
34.   [EMAIL PROTECTED] ,
35.   [EMAIL PROTECTED] ,
36.   [EMAIL PROTECTED] ,
37.   [EMAIL PROTECTED] ,
38.   [EMAIL PROTECTED] ,
39.   [EMAIL PROTECTED] ,
40.   [EMAIL PROTECTED] ,
41.   [EMAIL PROTECTED]
42.   [EMAIL PROTECTED] ,
43.   [EMAIL PROTECTED] ,
44.   [EMAIL PROTECTED] ,
45.   [EMAIL PROTECTED] ,
46.   [EMAIL PROTECTED] ,
47.   [EMAIL PROTECTED] ,
48.   [EMAIL PROTECTED] ,
49.   [EMAIL PROTECTED] ,
50.   [EMAIL PROTECTED] ,
51.   [EMAIL PROTECTED] ,
52.   [EMAIL PROTECTED] ,
53.   [EMAIL PROTECTED] ,
54.   [EMAIL PROTECTED] ,
55.   [EMAIL PROTECTED] ,
56.   [EMAIL PROTECTED] ,
57.   [EMAIL PROTECTED] ,
58.   [EMAIL PROTECTED] ,
59.   [EMAIL PROTECTED] ,
60.   [EMAIL PROTECTED] ,
61.   [EMAIL PROTECTED] ,
62.   [EMAIL PROTECTED] ,
63.   [EMAIL PROTECTED] ,
64.   [EMAIL PROTECTED] ,
65.   [EMAIL PROTECTED] ,
66.   [EMAIL PROTECTED] ,
67.   [EMAIL PROTECTED] ,
68.   [EMAIL PROTECTED] ,
69.   [EMAIL PROTECTED] ,
70.   [EMAIL PROTECTED] ,
71.   [EMAIL PROTECTED] ,
73.   [EMAIL PROTECTED] ,
74.   [EMAIL PROTECTED] ,
75.   [EMAIL PROTECTED] ,
76.   [EMAIL PROTECTED] ,
77.   [EMAIL PROTECTED] ,
78.   [EMAIL PROTECTED] ,
79.   [EMAIL PROTECTED] ,
80.   [EMAIL PROTECTED] ,
81.   [EMAIL PROTECTED] ,
82.   [EMAIL PROTECTED] ,
83.   [EMAIL PROTECTED] ,
84.   [EMAIL PROTECTED]

Tahniah... ITU SAHAJA! Apa yang perlu anda lakukan sekarang
ialah  ulangi langkah2 di atas. Setiap message yang dihantar akan mengambil
masa kira2 30 saat untuk muncul di skrin anda.Ingat? lebih banyak anda
iklankan (message board dsb) lebih banyak duit yang akan anda
dapat!! Mudah kan? Selepas ini anda akan mula menerima wang
tersebut sebelum anda sempat mengiranya! Terima Kasih.

  SELAMAT MENCUBA & GUNAKANLAH DUIT TERSEBUT KE  JALAN KEBAJIKAN.....!!