Boch hraje šifrovačky! :-)

Není to v bloku, kde je brmlab, ale na půl cesty do bývalého tlapkalabu.

 * běžte na brmlabí dvůr
 * u shořelé popelnice se dejte po schodech dolu
 * sejdete jedno patro, pořád rovně přes dvůr, do budovy, heuréka!

Bluebear: není to tak daleko, je to 1 patro a 40 metrů.

On 3.3.2013 19:20, Ondrej Beranek wrote:
> je to dole ve dvore pod brmlabem pokud tomu rozumim tam co ma ten australan
> mistnosti jen vlevo.
>
> Dne 3. března 2013 14:27 Jiri "BlueBear" Dluhos
> <jiri.bluebear.dlu...@gmail.com <mailto:jiri.bluebear.dlu...@gmail.com>>
> napsal(a):
>
>     Ahoj kamaradi brmlabaci a brmlabacky (brmlabky),
>
>     chci se podelit o prozatimni vysledky z hledani prostor pro Biolab.
>
>     pan Boch z Orco group nabizi prizemni ci polosuterenni mistnost s kodovym
> jmenem S 1030, byvalou baterkarnu (nejsem si jist, co to znamena), o rozloze
> [...]

Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E