Zavřené dveře byly vymyšleny včera večer a už dneska ráno prošel nečlen
otevřeným brmlabem, ve kterém byli tři členové, kteří byli na meetupu,
otevřenými dveřmi do brmbaru a hrabal tam. Myslím, že to prostě nikdo
nedodržuje a dodržovat nebude. Nechcete tam alespoň *někdo dát pružinu*, dokud
nevyrobím technické řešení (momentálně je blocker, že schází RFID čtečka na
Mifare).

On 21.8.2013 10:54, Tomas Overdrive Petru wrote:
> Ahoj,
> s timhle nesouhlasim, me osobne je UPLNE fuck, kdo krad a jestli, a mojim a
> IMHO nasim cilem je, aby kradeze proste prestaly. MMchodem sifra neni
> bezpecnejsi tim, ze neznas jeji princip, sifra je bezpecnejsi, kdyz je
> principielne v poradku. Tolik k sireni/nesireni informaci.
> Hlasoval jsem pro zamceni brmbaru na kartu a pro to, ze kdyz bude neco chtit
> neclen, bude muset poprosit clena, aby pro nej dvere otevrel. Tim se vyresi
> to, ze by manko delal neclen/neclenove.
> Imho nejake manko udelali i clenove, protoze vcera jsem se bavil s jednim,
> [...]

Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E