Uff tech 0.001g je nejak ultra presny ne? Co s tim chces vazit jestli
to neni tajny?  Jaka ma byt maximalni hmotnost? Ja o takove nevim co
by splnovala cenovou dostupnost (i kdyz nevim co to pro tebe znamena,
ale asi ne v radu desitek tisis)....

Prasacky napad: koupit velice levnou vahu s presnosti 0.001g bez usb a
cist to z treba primo z displaye, jestli ne webkou se softem tak
klidne fotodiofama umistnenyma na segmetech... prasacke, trochu prace
na zhotoveni ale asi nejlevnejsi mozne... A nebo tu levnou vahu
rozebrat a udaje ze senzoru cist "vlastnim" MCU, predopkladam ze
hmotnosti senzor bude mi jen analogovej vystup v podobe napeti v mV
(ktere by slo zesilit operacnim zesilovacem treba)