Clusterfuck++;

---------- Původní zpráva ----------
Od: Anna Maresova <anamares...@gmail.com>
Datum: 25. 9. 2013
Předmět: [Brmlab] Whoop.de.doo se rozjíždí..!

"

Vážení přátelé,

už tomu budou dva roky co jsem vám představila Whoop.de.doo - sadu
erotických pomůcek pro ženy a dívky.

Její osud vypadal velmi příznivě. Sada získala několik ocenění i značnou
pozornost v médiích, ale vize hotového produktu v té nejvyšší kvalitě se
zdála zcela nereálná. Neustále jste se mě ptali, kde se dá Whoop.de.doo
koupit.  Bylo mi vždycky líto, že musím odpovědět: „Nikde to zatím
nekoupíte, je to zatím jen návrh“. Cítila jsem velkou zodpovědnost. Vůči
vám, vůči všem, kteří mi celou dobu pomáhali a nakonec i vůči Whoop.de.doo
samotnému.

Vzala jsem to jako obrovskou výzvu a po ročních peripetiiích s investory
jsem se a rozhodla jít vlastní cestou a se svými kolegy a podporou přátel
jsem se pustila do intenzivní práce.

Stejně jako mě lákalo prolomit tabu v oblasti erotických pomůcek, tak jsem
chtěla vyzkoušet, jaké to je projít celým procesem od návrhu, přes výrobu až
po prezentaci a distribuci celého produktu a ten si hýčkat. Pohlídat si
každý krok, nedělat kompromisy (nebo co nejméně), zachovat nejvyšší kvalitu
a hlavně původní návrh. Zkusit to bez manažerů, marketingových firem,
distributorů a investorů. Neohlížet se na to jak se to dělá, nebo má dělat.
Neohlížet se na „výhody“ masové výroby v Číně, ale využít toho, co Česká
Republika může v oblasti výroby nabídnout a také nejprve nabízet tam, kde se
nápad zrodil.

Dámy a pánové, je mi ctí vám oznámit, že Whoop.de.doo se v Podkrkonoší
(Silroc.cz) právě rodí. Během měsíce a půl vám představím a nabídnu první
produkt z celé sady - Whoop.de.doo Venušiny kuličky (mimochodem můj
nejoblíbenější:).

Navštivte právě spuštěné webové stránky: www.whoopdedoo.cz
(http://www.whoopdedoo.cz/) a neostýchejte se poslat odkaz svým přátelům. Ti
 z vás, kteří chtějí sledovat průběh (no vlastně příběh) Whoop.de.doo a
vědět o spuštění prodeje jako první, neváhejte se zaregistrovat.

Děkuji za podporu a těším se někdy naviděnou!

Anna

anna maresova designers

www.annamaresova.com(http://www.annamaresova.com/) / www.whoopdedoo.cz
(http://www.whoopdedoo.cz/) / 00420 777 329 865