Od: Pavol Rusnak <st...@gk2.sk>
Datum: 14. 10. 2013
Předmět: Re: [Brmlab] Farba

"On 14/10/13 12:49, Jiří Pinkava wrote:
> Pointa byla zjistit jestli někdo nemá zásaní námitku,
> ale dost lidí bylo proti aniž by tu barvu viděli.

To je prave uz spominany bike-shedding, nehovoris nic nove. Netreba byt
studovany psycholog, aby si vedel, ze kazdemu sa paci nieco ine. O to
naivnejsie je cakat, ze ti ludia povedia OK, na nieco co nevideli.

Naproti tomu pointa toho, co som pisal ja, bolo, ze ak ludia maju volne
ruky, tak sa toho spravi o dost viac (napr. v tomto pripade uz by bolo
vymalovane, kedze Nephirus sa ponukal na uplynuly vikend) a ze aktivita
stimuluje dalsiu aktivitu*, zatialco kecanie stimuluje akurat dalsie
kecanie.

* v horsom pripade by sa malovalo o pol roka s oblubenou farbou niekoho
ineho, v lepsom pripade by to inspirovalo dalsich spravit opat nieco
pekne a v oboch pripadoch by sa poriadne upratalo

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <st...@gk2.sk>