Nevíte někdo o zdroj v brmlabu který by měl tak 40-48V DC a cca 1,5kW
? Mám hotovou desku a trubku indukčníhí pece/ohřícače ale potřebuji
výkonnější zdroj, klidně bych to pak v brmlabu nechal pro věřejné
použití a dodělal vodní chlazení trubky...

Napadlo mé ješté dzřetězit ATX zdroje ale to chce menší úpravy a bylo
by jich potřeba alespoň 8 (4Sx2P) obyčejných aby to utáhly proudově
ale to mi přijde trochu jako overkill...

Nebo nejsou v brmlabu 4 volné dobré olověné akumulátory na 12V ? Mám
nějaké gelové z UPS ale různé a skoro na vyhození.

Díky,

jerry