On 04/08/2014 02:44 PM, Radek Pilar wrote:
> mám pocit že situace v brmlabu dosáhla nového dna.

Napisem sem nieco co som uz vravel predsedovi pred par dnami.

Myslim si, ze za sucasnej situacie nie je mozne udrzat brmlab tak, aby
bol podla predstav vsetkych jeho sucasnych clenov.

Co by podla mna davalo zmysel a bolo by prijemne ozivenie je roztrhnutie
roznych frakcii a ti by operovali na vlastnom priestore podla svojich
predstav. Nebolo by fajn, keby bol samostatny hackerspace kde sa da
spokojne hackovat, samostatny biolab, kde sa daju robit experimenty v
cistom prostredi. atd. atd. ?

Proste z brmlabu je momentalne akysi dort od pejska a kocicky kde je z
kazdeho nieco a nic poriadne a vysledok stoji za hovno. Riesenim by asi
bolo skusit varit znova, ale 3 recepty oddelene a nesnazit sa fixnut
dort pridanim dalsich surovin (i.e. prostor).

--
Best Regards / S pozdravom,

Pavol Rusnak <st...@gk2.sk>