LED pasky a menic muzu poskytnout, pokud tam bude vystup z baterie 10-13V
tak menic ani netreba

jerry

PS: nevim jak casto Vam tam vypadava proud ale jestli to neni moc casto tak
NiMH a NiCd na to vhodne nejsou a pokud tam nechcete velmi vysoky vykon na
velmi dlouhe vypadky tak se to snad ani nevyplati mit porad pripojene na
nabijeci obvod... je to trochu low tech ale mate v brm super univerzalni
nabijecky na 1-8 clanku liion lipo life pb nimh nicd, tam by to stacilo
jednou za cas nabit rucne

PS2: resil jsem neco podobne, ale pro jednoduchost a cenu jsem pouzil
li-ion bez serioveho razeni , jen nabijeci modul 1S (se vstupem 5v) ktery
je otazkou par korun a kdyz ze spoustelo osvetleni tak se to z nabijeni
prepinalo na step-up na 12v a ten zivil led pasek  (bezdratovo napajene
osvetleni na dvere skrine)... jaako nouzovka by ot uplne stacilo, nakladove
je to par desitek korun + 1 az x vyrabovanych clanku z notebooku... Jen
nevim jak presne by to bral clanek ktery je nabity porad doplna a zapina se
opravdu jen nouzove , protoze pro "skladovani" neni idealni maximalni napeti