Jednoduse se da specifikovat treba pachanim trestne cinnosti.
Coz by tady bylo okamzite v kolizi s autorskym zakonem, patentovym pravem a
ruznymi normami ohledne terorismu:)

O vylouceni by mel rozhodnout stejny organ, jako o prijeti.
Rezim "never say negr" se mi nezamlouva, krivy pohled na nekoho, kdo mi
prave znicil projekt taky ne.

Takze bych to ani nespecifikoval, pokud rada nebude clena chtit, on tam asi
taky nebude chtit byt.

3b

> Ale současné znění stanoví neumožní aby člen byl vyločen za jakékoli
> chování. Lepe aby byl celý seznam smazan a jenom tam napsat "o vyločeni
> rozhoduje valné hromaždění."

>>> spěvků,
>>> b. hrubé porušení těchto stanov,
>>> c. opakovaná výstraha za porušení stanov,
>>> d.poškození dobré pověsti

>>> f. protizákonná činnost v rámci brmlabu
>>> g. násilná protizákonná činnost i mimo brmlab
>>> h. hrubé rasistické či sexistické projevy vůči jinému členovi či