V tomhle je ikea super, nemaji zapotrebi delat problemy,
takze projde pomalu i reklamace od studenta, co prinese okorele torzo
zidle:)

A vubec neresi nasazeni v nevhodnych provozech, jako mensi prodejci
"luxusnich" zidli. => cim driv se opotrebuje a rozlame v zaruce, tim lepe :)

Projde i to, kdyz to reklamuju ja, zadne vydesene pohledy pracovniku se
slovy "vy jste na tom sedel!" :D

3b