Nejsem ochotny tam kempit, ale muzu taky nejak stridat, na stanku bych
klidne rad byl, pokud nevadi, ze jsem clenem rovnou dvou HS ;]

Budu od Pa nekdy vecer, jeste uplne nevim kde budu spat a co a jak,
takze operativne, ale nejakych par hodin treba nekoho vystridat muzu,
konecne na prednasky minule slo koukat i ve streamupripadne pozdej.

Akce mi pripada castecne spis o lidech.

A vubec, kdo vsechno se z BRMLABu ukaze?

S pozdravem,

Over

On 19.09.16 20:46, sachy wrote:
> Brm,
>
> jsem ochotny tam kempit, ale rozhodne ne sam.
>
> sachy

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of
some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

Hackerspace project ........ https://labka.cz
Telegram ................... @over23
Telefon .................... 00420 721 007 507
facebook ................... facebook.com/overdrive23
twitter .................... https://twitter.com/#!/over2393
GnuPG key FingerPrint ...... 08EA E4DC EF85 0F02 9267 5B48 2E58 6902 C5F8 794C
Public key ................. http://overdrive.dronezone.eu/overdrive.txt