Jako prakticky jediny kdo se o brmi fb stranku stara a prispiva na ni
davam na vedomi ze se snazim tuto stranku udrzovat zivou pokud mam pocit
ze je neco aspon trochu zajimaveho co se brmlabu tyce. Za tech par let
jsme nasbirali jiste mnozstvi followeru nasi timeline a striktne se
drzim pravidla ze tam umistuji "veci ktere se tykaji brmlabu". Nechci
spamovat nebrmlabimi vecmi jen proto aby tam bylo zivo. Myslim ze bysme
tim followery spis ztraceli.

Jak takoveto me pusobeni vypada muzete posoudit sami
https://www.facebook.com/brmlab/

Kazdopadne moje stanovisko je ze zakladat eventy na fb strance je mozne
ale sam tomu cas venovat nehodlam (delam v ramci brmlabu spoustu jinych
veci). K brmlabi strance na FB je dlouhodobe naadministrovanych nekolik
brmlabaku s pravy admin, pripadne editor, tj ti z vas kdo na FB jsou
maji moznost eventy vytvaret. Pripadne pokud takovato prava nemate a
jste cleny nemam problem vam je pridelit a muzete v tomto vyvinout
nejakou aktivitu.