Hele mě je to taky dost líto přeci jen jsme spolu zažili kdejakou krávovinu
:D Popravdě je mi dost líto že to musím být zrovna já komu došli nervy,
protože tě taky považuji za dobrého kamaráda a v mnoha věcech i za člověka
kterého brmlab potřebuje. Ale tak nějak už toho bylo prostě moc a ty si to
nechtěl řešit. Jsem opravdu hodně nasraný a nějaký čas prostě budu, až
uvidím nějakou OPRAVDOVOU dlouhodobou snahu změnit tvuj postoj k lidem a k
pravidlum v brmlabu, pak přehodnotím možná svůj postoj, ale oblbnout se
vážně už nenechám a spousta věcí už nebude taková jaká byla. Říkejme tomu
třeba ztráta důvěry.

Ray