Over ... keby som ta nepoznal osobne a neviem jak chaoticky ti to mysli aj
v realu tak si poviem ... omg to sa neda citat
Intro je to co ta uputa k tomu blogu/clanku/cloveku , a z tvojho intra som
sa vpodstate nedozvedel nic zasadne ci o tebe alebo o labka.
imo ked to bude citat niekdo mimo HS scenu tak nebude mat ani sajn o co sa
jedna .

be good
Sargon