Ahoj mr.Holub
po skuknuti talku z Brmlabu mam par otazok

-prednaska zacina s tym ze IoT zariadenia pouzivaju nedokonale a
ne-bezpecne protokoly , ako si k tomuto tvrdeniu dosiel ?
-tvrdis ze tvoj protokol je synchronni - nacoz nasledne tvrdis ze
zariadenie musi pockat na ack a komunikaci ridi master ... toto mi nejak
nesedi v com je ta synchronnost ?
-vychadzas z SPI protokolu ktory si degradoval pridanim uplne zbytocneho
ACK signalu na 1:1 master slave protokol ... pricom si zabudol na jednu z
najlepsich ficur tohoto protokolu a to je daisy chain