Jenom doplnim ze v pondeli jsem volal Fuchsovi a dal mu na vedomi ze
pokud nam ten "cizi" zamek bude branit v pristupu, at uz je kohokoli,
tak ho strihneme/pickneme. Nijak proti tomu neprotestoval.

Tedy neni to neresitelny problem, ale taky by me zajimalo kdo a proc to
dostal do stavu v jakem je to ted.

ruza