To by ten zamok musel aspon vybuchovat, aby sa k tomu prihasil rucnikarsky stat
:)

Inak moja oblubena akcia, ku ktorej sa prihlasili, bola, ze nejaky typek prehral
strasne vela prachov v Las Vegas kasine a potom im to tam siel zapalit. A potom,
ked sa to objavilo v novinach, sa k tomu prihlasis rucnikarsky stat.

ALE HLAVNE ESTE RAZ: nez to picknete alebo odbrusite bruskou, VYFOTTE TO!

Diky,
  OM