Za telco bych byl taky rad. 1/ snih, 2/ nemoc, 3/ nemam hlidani deti a
opravdu rad bych zjistil vic.

Jinak Papirenska je IMHO super [vyjma parkovani - MHD pri nejhorsim resi
vlak a bus], vraci vzpominky kdyz jsem pruvodcoval v cistirne naproti...

Jako alternativu k zamysleni: co udelat semi-mobilni Brmlab? Plocha s
pripojkou na kanalizaci, vodu a elektrinu se da najit levne [napriklad
betonplac vedle nakladoveho nadrazi Zizkov], par vetsich kontejneru,
zaizolovat, vybavit vnitrek a v pripade stehovani mit moznost je zase
rozpojit a prevezt nakladakem.

Inspirace:
https://blog.adafruit.com/2013/09/09/hackerspace-in-shipping-container-makerbusiness/

Josef 'cgi' Šmidrkal