Ahoj,

Holub ma velmi specificku povahu. Ked ho ludia stretnu nazivo, tak si vacsinou
dokazu nastavit konstanty prevodu medzi tym ako popisuje situaciu on, a ako ju
vnimaju oni. Takto cez maily sa mozu niektore jemne socialne naznaky stracat:)

Ako brmlab samozrejme podobne projekty vitame a radi pomozeme.
V minulosti sa uz takto realizovalo viacero projektov podobneho typu,
myslim ze k obojstrannej spokojnosti.

Z technickeho hladiska sa mi projekt nezda nejak extra zlozity.
Hlavnym dovodom preco ludia prilis neodpisuju je pravdepodobne fakt,
ze sa momentalne este stale stahujeme. V nedelu by malo prebehnut
stahovanie finalne, nasledne by mal brmlab postupne zase zacat
fungovat ako povodne.

V utorok vecer by sme uz snad konecne mali mat meetup v novych priestoroch
(Zizkov, Ulica Pod Kaplickou, budova c. 20), co je zaroven idealny cas prist
 nas pozriet, dohodnut sa s konkretnymi ludmi, a celu vec nakopnut.

n.