Ahoj,

On Sun, Apr 01, 2018 at 10:43:35PM +0200, niekt0 wrote:
> par mojich poznamok k aktualnej verzii co je na wiki:
>
>  - Rieseniu konkretnych stolov by som nedaval az taku vahu, stoly/policky
>    prichadzaju a odchadzaju, v pripade potreby sa daju menit,
>    raz postavena stena s nami uz ale ostane az do konca (dufam:)

  jedna idea pokud vim byla delat ty pricky "stehovatelne", coz mozna
znamena i posouvatelne s primerenym usilim.  Treba je mi trochu lito, ze
se biolab tak zmensil, ale zaroven mam pocit, ze treba posunout pricku
o okno na ukor hwlabu, pokud tam bude trvaly pretlak aktivity, by
pozdeji mohlo byt za jeden vikend hotovo?  Tzn. ne neco co bys delal na
jednotlive eventy, ale presto realizovatelne.  Mam spravnou predstavu?

>  - Kuchynka (a v malej miere aj chemlab) budu izolovane od zbytku labu,
>    tj. nebude tam svetlo, kurenie, a vetranie bude musiet byt cez digestor.
>    Hlavne to vetranie bude v kuchynke podla mna problemove (hluk? platime el.)
>    + nebude to prilis lakavy priestor na travenie casu.

  Nebudou u kuchynky 95% casu dvere do socroomu stejne dokoran?

>  - Je to pomerne dost materialu, 4x6x3 + 6x2.6x2 = cca 105 m2 materialu na
>    steny + 4x dvere.

  Prijde mi, ze pri hlukovem & vzduchovem oddeleni nasich aktivit se da
uz usporit jen dost malo.

>  - Ak by sa dala priecka medzi socroomom a hwlabom spravit nejak jednoducho
>    rozobratelne/posuvne/..., stala by sa bezpredmetnou moja vyhrada voci malej
>    hlavnej miestnosti. Bavili sme sa o tom uz s pinkym, ale nejak nas
> nenapada
>    ako by to slo technicky elegantne a cenovo dostupne docielit. Mozno nejake
>    diy posuvne dvere z osb dosiek + niecoho na lepsiu zvukovu izolaciu?

  Pokud ze to nebude posouvat kazdych 14 dni, myslim, ze se zahy stane
pricka stejne efektivne zafixovanou, protoze kolem ni ty mistnosti
rychle obrostou - projekty, stoly, regaly, ..  Resp. nedovedu si moc
predstavit vnitrni usporadani zvlast hwlabu, aby to posouvani slo
s primerenym usilim provadet.

  K tematu tez
http://library.uniteddiversity.coop/Ecological_Building/A_Pattern_Language.pdf
strana 690.  (Super knizka btw.)

>  - Celkovo sa mi to zda ale lepsie nez verzia vzniknuta na meetupe.

  +1

--
                                        Petr Baudis
        Run before you walk! Fly before you crawl! Keep moving forward!