Brm,

> Autokláv by pod stolem být neměl, obtížně se s ním pak manipuluje a na
> desku stolu jde horká pára. U takového stolu se navíc nedá sedět, činí
> ho dost nepužitelným. Této kombinaci bych se raději vyhnul.

Autoklav by mel byt na vyvysenem miste:
        - cistota okoli (uz vidim jak nekdo vytira pod autoklavem ktery lezi na
zemi)
        - vypustni ventil je (logicky) u spodni hrany -> lze vypustit i jinam
nez rovnou na zem.
        - biolabi stul uz ma navarene profily, skoda je nevyuzit

Jaka konkretni manipulace je obtiznejsi s autoklavem ve stole oproti autoklavu
samotnemu?

Zdar,
sachy