* sachy <sa...@s0c4.net> [2018-07-01 22:33:49 +0200]:

Ahoj pinky,

viz nize.

On 20180701 1935, Pinky wrote:
Ahoj Sachy,

věřím že většinu bodů uvedených níže řeší nový nývrh rozložení, dík za
připomínky.

Některé detaily ještě připisuji níže.

* sachy <sa...@s0c4.net> [2018-06-26 23:15:44 +0200]:

>Brm,
>
>Biolab na planku https://brmlab.cz/_media/members/plany_2p_brm_b.svg
>vypada jako kdyby ho tvoril nejvyssi sovet - centralne naplanovane aby byly
hezke obdelnicky bez znalosti kontextu.

>Napriklad:
>    - ultrazvuk a autoklav u dveri - podival se vubec nekdo zdali je tam k
dispozici 16A zasuvka? -> Zadna(!) neni u cele pricky.
>    - "1. regal" blokuje tlakovy vzduch

Rozvod tlakového vzduchu je nefunkční a nemáme povolení od vedení ho
využít. Máš zájem toto vedení nějak využívat?

OK, never mind.

>    - "2. Regal" u okna blokuje pristup k 2x multizasuvce a 2x ethernetu
>    - Makroskop je umisteny pod (obcasne) kapajici privod vody

Kontroloval jsem že nekape, ale stejně vývod raději zajistíme proti
nehodám, přidal jsem do todo.

Pokud se dobre vzpominam, puvodni myslenka - mit v biolabu dostupnou vodu - s
timto vyvodem pocitala, minimalne jako s kohoutem neomezovanym umyvadlem (pro
napousteni kyblu na vytirani a dalsich rozmernych veci).

>    - "Stul neexistujici" samozrejme presne pasuje do zbyle mezery
>    - Stoly uprostred mistnosti (jedine existujici!) zjevne elektrinu
nepotrebuji.

Přívo elektřiny ke stolu lze řešit podobně jako v socroomu.

Strop socroomu v polovine krizuje kabelova infrastruktura, ktera v biolabu
neni. Prijde mi jednodussi k zasuvkam dat stoly a rozvody po strope neresit.

Zkusil by jsi prosím navrhnout takové rozložení nebo popsat konkrétní
změny?

>Ve vysledku jedine smysluplne umistene zarizeni je - prekvapeni - lehatko.
>
>Tak hlavne ze se dotycni sesli, vyplodili a vyzaduji dodrzovani nesmyslu na
lidech, kteri maji k biolabu a jeho projektum vztah a zkusenosti.