* Ondrej Beranek <rain...@gmail.com> [2018-08-06 10:17:45 +0200]:

Dne 6. srpna 2018 9:52 Pinky <j...@seznam.cz> napsal(a):

* Ondrej Beranek <rain...@gmail.com> [2018-08-06 04:38:58 +0200]:

napad byl, ze to udelame skrze dreveny ctverec (mame). neni to slozite,
budete li to chtit udelat poslu navod :)

Tahle část už je nějak vyřešená/zbastlená. Zrada je že jak si
nepředáváme informace tak jsme se o něco snažili a trochu si u toho
zanadávali. A taky jsme to vyřešili určitě jinak než zamýšlel ten kdo
navrhl
kupovat tenhle držák (v zápise není kdo to byl).

já :) a na tohle jsem upozorňoval, vybral jsem držák kvůli tomu jak se s
ním dá hýbat. non-vesa držák jde jen posouvat a byl o dost dražší.

Jsem za, pokud někdo vymyslí řešení které vyžaduje nějakou expertní
znalosti (a tudíž na někom závisí), aby si za něj zodpovídal.

bohužel se objednal projektor o mnoho později než jsem mohl držák udělat.
zodpovědnosti jsem se nebránil. Holt to vypadlo ze zápisu ale na radu jsem
ty linky posílal z mailu takže by nějaký pamětník být mohl :). Vzal bych si
z toho že ty zápisy by měli mít jednoduchou ale standardní formu :) tabulka
?

Asi jsem mohl prostě napsat na mailinglist a zeptat se (mě teď napadlo)
:)