Ahoj,

já za sebe si myslím že to užitečné je. Tiskárna se hodí, generický
počítač taky.

Asi bych ale preferoval aby workstation a Brmvid byli jeden počítač,
kvůli tomu že dva běžící počítače budou mít pravděpodobně větší spotřebu.
(nutno ověřit).
(za předpokladu že nebudem mít nějaký automatický hustý power-save).

V současné době není ani workstation ani Brmvid kde postavit, je potřeba
nejdřív uklidit prostor "tanečního parketu" (tam co jsou teď dřeva a
různý bordel v socroomu). Socroomu asi bude organizovat Dan, tak možná
se po úterním meetupu obrátit na něj?

Pinky.

* Mr.Holub <mrho...@daum.net> [2018-08-20 20:15:12 +0200]:

V Bubenske bylo krome Brmvidu jeste jedno PC volne k pouziti - na Web,tisk a tak podobne. Protoze se mi podarilo ziskat pekny tichy desktop a do nej peknou videokartu s pasivnim chlazenim, rozhodl jsme se takovy workstation postavit a mentorovat. Nyni zkoumam zda to brijde zbytku brmstva jako uzitecne.