Ahoj Sumie

Diky, vypada to pekne :)

Predpokladam, ze krabice se vsema botama furt v socroomu je. Prosim tedy
cleny, kteri si mysli, ze jejich boty jsou v teto krabici (pri uklidu
SocRoomu jsem tam dal vsechny nalezene boty), aby si je bud odnesli nebo
dali do botniku a oznacili svoji prihradku jmenem. Pokud se tak nestane v
dohledne dobe, naskladnim zbyle boty do outputbufferu.

Jakozto mentor SocRoomu prosim, aby priste byl takovyto typ zmeny SocRoomu,
tzn. takovy, ktery meni aktualni poradky, se mnou konzultovan. Diky.

Dan