Ahoj Jendo,

nehody se stávájí, nic si z toho nedělej, dík za info a pokus vyřešit
napájení foťáku i za nabídku spoluúčasti. Myslíš že případná oprava je
reálná?

Navrhoval bych nejdřív zjistit jestli a kdo takový foťák potřebuje. Já
osobně ho budu chtít pokud se vrátím k reverzování čipů, což závisí na
tom jestli někdo bude mít chuť se mnou budovat chemlab. Co ostatní?

Foťák využívala Sumie, ale tak má už nějakou svojí náhradu? Sumie jak to
je, využila by jsi ho?

Používal ten foťák ještě někdo další (Fido?)?

Určitě se může koupit když ne hned tak ve chvíli kdy bude potřeba, je
to hodně cool moct něco takového dělat, až ho někdo bude potřebovat bude
mít asi i motivaci ho pořídit a ceny mezi tím půjdou stále dolů.

Dávám do kopie Fida, protože vypadal že se v tom jaký foťák pořídit
vyzná.

Měj se hezky,
   P.

PS: Koukám že jsi využil b...@brmlab.cz, objevil jsi tím bug že jsou tam
špatně nastavené "filtry" a emaily to zahazuje. Už jsem to nahlásil na
b...@brmlab.cz.

* Jan Hrach <je...@hrach.eu> [2018-09-27 05:15:16 +0200]:

Ahoj,
při opravě napájení foťáku (Canon EOS 500D) od makroskopu jsem měl pinout
otočený o 180° a podařilo se mi připojit 4 volty s opačnou polaritou (nominální
vstupní napětí je 5.5-12). Omezila to až proudová ochrana zdroje, pár sekund
tam teklo 1.3 A.

Shořel all-in-one stepdown MB39C305 v QFN a možná populace jedné z napájecích
větví (druhé odshora).

Nenašel jsem datasheet toho čipu (jen příbuzný MB39C308 v BGA) ani
pinout/testpointy napájecí desky, takže to nemám jak opravit (pokud mi někdo s
podobným foťákem neproměří která větev je která). Za náhradní desku Číňan chce
litr, což se mi nechce riskovat když nevím jestli neumřelo i něco dalšího. Leda
by ji někdo uměl sehnat tak, že v případě nefunkčnosti půjde vrátit.

F.U.C.K.

Pro: Můžeme si vybrat nový lepší foťák a ještě na něj Jenda přispěje! :)

--
Jan Hrach | https://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E