Ahoj,

  myslim ze thread "3D tisk v brmlabu" i "Rack - kam s nim" by sly
primarne stale na brmlab@ a z hlediska tematiky by to doopravdy bylo
i spravne.  Shitstormy totiz typicky nevzniknou na zacatku threadu ale
az v reakcich.  Praktictejsi je to u webovych for, tady by to asi
fungovalo doopravdy jen u moderovaneho brmlab@u (treba i tak, ze nejde
mail nikdy zahodit, jen presmerovat), coz by ale mozna bylo ok.

pub   RSA 4096/E60DBF0D 2010-06-29 Radek Pilař (Mrkva) <rpi...@seznam.cz>
> sub   RSA 4096/5EDBF9E2 2010-06-29

Petr Baudis, Rossum.ai
Creating a world without manual data entry