Ahoj,

Tímto oznamuji rezignaci na funkci člena rady a zároveň pozastavuji své
členství v brmlabu.

Mezi jistou skupinou členů začal převládat názor, že jsem pro brmlab
nežádoucí osobou, údajně kvůli tomu, že svým chováním jdu proti stanovám
brmlabu.
V posledních letech tu vidím nastolený trend, který je o tom, že místo
abychom otevřeně diskutovali, se navzájem obviňujeme prostřednictvím IRC
a ML. Já osobně nechci investovat svou energii a čas do sepisování
sáhodlouhých odpovědí, jelikož lidé, kteří toto iniciují, nejsou schopni
a ani ochotni se mnou komunikovat z očí do očí.

Konkrétně člen RK sachy, jehož projevy se vůči mě omezují na oznamovací
věty typu: “dostal jsi mail od RK, tak odpověz”.  a členky summie-dh,
kterážto není schopna mi cokoliv sdělit, komunikovat se mnou přímo
odmítá a kontaktu se mnou se vyhýbá.

Stejně tak jsem nejen já stal terčem útoků ze strany člena RK sachy,
který o mě rozšiřuje pomluvy a polopravdy, mnohdy selektivně tak, aby
docílil zaujetí dané osoby proti pomlouvanému.
Tyto jeho akce jsem zdokumentoval v incidentu: Mezilidske vztahy v labu
sireni pomluv etc, který je ale stále nevyřešený a není ani žádný zájem
o jeho vyřešení. Ze strany sachyho jde o chování podlé a zákeřné,
protože se proti němu jde jen obtížně bránit a je téměř nemožné změnit
takto vyvolaný špatný dojem v očích ostatních, protože jde o sachyho
subjektivní názor, který je potom ostatními upřednostňován.

Přijde mi obzvlášť smutné, že i přestože toto chování je zcela očividné,
se většina členů rady rozhodla toto nevidět, ačkoliv zde existuje i
několik málo výjimek.
Jelikož část lidí, co toto bude číst, nemá možnost si o incidentu
přečíst, umisťuji na konec tohoto emailu odkaz na pořízenou kopii.

V Pátek 15.5. proběhlo na náměstí Míru utajené venkovní posezení
(zasedání) se současnými a minulými členy rady, kde se rozhodlo o tom,
že já a člen Martyet budeme z brmlabu vyloučeni, buďto rozhodnutím rady,
nebo prostřednictvím VH (příp. mimořádné VH).
Této akce se zúčastnili: Rainbof, sachy, summie-dh, pasky, chido, TMA,
mrkva, niekt0 a Jenda. Jenda jako jediný byl schopný mě a Martyet o
tomto informovat, včetně toho, že už je rozhodnuto, že vyloučeni
(zabanováni) budeme a v podstatě s tím nemůžeme nic dělat.

Toto chování členů a členů rady je podle mého názoru netolerovatelné,
protože ani já, ani Martyet jsme neměli možnost se k tomu jakkoliv
vyjádřit přímo na místě a ani jsme o něm neměli vědět. Nebýt toho že
jsme se s Jendou potkali v Sobotu večer, bychom nevěděli nic, ačkoliv
jsme se ten samý den ráno viděli v brmlabu s Rainbofem, který se
nenamáhal nám cokoliv říci a ještě se ptal, jestli se budeme společně
účastnit další společenské akce v rámci brmlabu.

Myslím že toto setkání bylo svým složením zaměřené proti mě a Martyet,
jelikož se zúčastnili zejména členové, kteří s námi mají osobní neshody.
K diskuzi nebyl přizván žádný z novějších členů, tak aby bylo možné
získat objektivnější náhled na celou situaci.

Z situace kolem brmlabu vyvozuji, že uvnitř vznikla skupina lidí aktivně
se zbavující členů, kteří jí nevyhovují svým chováním, akcemi a názory.
Část lidí v této skupině aktivně prosazuje aktokracii s dvojím metrem,
kdy upravují brmlab u obrazu svému, ale pokud se takto zachová osoba
jiná, jedná se o čin proti stanovám a proti brmlabu jako takovému a tato
osoba se stává pro budoucnost brmlabu nežádoucí.
Věnoval jsem své prostředky a čas k tomu abych z brmlabu vytvořil místo,
kde se bude možné se realizovat i v netechnických záležitostech, čímž
jsem do brmlabu byl schopný přitáhnout i lidi, kteří by jinak do brmlabu
nezašli.

Prosím tímto všechny, kteří brmlab podporují, aby se podívali, jestli se
brmlab směřuje k tomu co je přáním většiny a né pouze snahou několika
jedinců, kteří si začali dělat co chtějí.

Doufám že mé pozastavení na tyto problémy upozorní a že se náležítě
vyřeší. Bohužel se mi to v tuto chvíli zdá nereálné, jelikož tato
skupina vytvořila problém s financováním provozu brmlabu, tím že
donutili k odchodu nemalé množství členů a tento problém se rozhodli
řešit komercializací spolku, což jde proti původní myšlence být
nezávislý na externím financování.

S přáním sluníčkové budoucnosti,

trimen

Odkaz: 37.205.8.132/pomluvy.pdf