Ahoj,
je pro mne osobně těžký krátce reagovat na takhle pokroucený obraz reality
tak jen to nejdůležitější:

** Zajímá mne to tvoje obvinění*. Nejsi první kdo mne z něčeho obvinil (jsi
druhý) a mě by děsně zajímalo o co jde, co tě vůbec vedlo k úvahám nad tím,
že bych něco měl společnýho s financema ? Protože buď je to vědomá lež a to
bych chtěl vědět co s tim uděláš (budeš ignorovat že), nebo doměnka a tu
bych rád věděl o co opíráš a nebo pravda ke který máš cenný důkaz který by
se neměl tajit, protože pokud někdo tuneluje brmlab a řekněme se teď za mne
schoval bylo by dobrý to vědět a zakročit včas.

* pokud vidíš známky tunelování sem s tim.

R.

út 19. 5. 2020 v 0:54 odesílatel Radek Pilar via Rada <r...@brmlab.cz>