Ahoj,

Zdá se že poslední pájecí workshop byl dost úspěšný, sešlo se jednou tolik
lidí a i přes některé organizační problémy se to nakonec zvládlo. Začínají
se mi scházet další zájemci o opakování minikurzu a zároveň bychom mohli
naplánovat kurz pro pokročilejší zaměřený na SMD.
(seznam dalších plánů na konci)

O co šlo ?
Šlo o kompletnější kurz pájení pro úplné začátečníky. Věkově 16+ rozdělený
na dvě části na teoretickou a praktickou s důrazem na pochopení materiálu a
(snad i) vypěstování dobrých návyků. Výsledkem snažení většiny účastníků
byla stavebnice hodin a nevím o nikom komu by se nakonec nepovedla (jedny
hodiny zůstaly nedostavěny protože jsme dost přetáhli časový harmonogram).

Časově bychom to mohli zasadit do některého z nadcházejících víkendů
(návrhy uvítám). Na akci bude nutné se zaregistrovat (mailem u mne) a to
hlavně kvůli místu, páječkám ale i představě zda to nemáme rozdělit na dva
termíny. Můžete si přinést i svoji páječku a pokud si nejste jisti, stavte
se svým HW v úterý na meetup :).

Čas: 6h + pauzička
co by mohlo následovat:
- Kurz Pájení II  - SMD (asi 4h)
- Základy elektrotechniky I. (slíbil jsem už posledně)
- Workshop stavebnic z OctopusLab

kdo má zájem -> booking mailem: paje...@virtualbox.cz

Rainbof