Dobrý den,

díky za zájem, téma je to zajímavé, brikolaz jsem neslyšel mohlo by se
jednat o věc ve světě pojmenovanou ghetto styl / ghetto engineering, nebo
familierně zvanou bastl. Takových věcí u nás určitě pár najdeme a ideálně
by bylo dobré se u nás zastavit. Časově tu jsme vždy v úterý ale není
problem se individuálně domluvit na jiný den.

O.