|
Halli hallo.....
Nå.....hvem ligger inde med en supergod opskrift på jule-øl.......
Eller er der måske nogle der har et godt fif til lidt sjove
ingredienser.....
Ja.....ja...jeg kender beer-calc......og jeg vi kan da også bare lave en
selv.......men kom nu bare med jeres gode idéer......
Mvh. René
|
