Hej 

Den 4. marts blev der serveret følgende på Nørrebro Bryghus:

Stuykman Witt
New York Lager
Bombay Pale Ale
La Granja Stout

Men ellers et godt arrangement - tak til dem der satte det i gang. 


Mvh Petter 6715


-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Lars Præstgaard
Sendt: 14. marts 2004 22:01
Til: [email protected]
Emne: Re: [Brygforum] Rundvisningen på Nørrebro Bryghus 4/3

Jeg er med på "et opskrift at læse noget andet øl at brygge" for at
citere
lidt frit. Men udgangspunktet skulle så være OK, og så har man et udsnit
af
stilarter, men OK.
Så mangler jeg kun navnene på de 4 øl PLEASE, jeg ved godt jeg har
altzhe??.... Hvad er det nu det hedder?

Iøvrigt laved jeg min første urt igår, og går nu og tripper efter nogle
BLOB
som skal gøre det til øl.
Jeg er relaxed. Stadig :-)




_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to
[EMAIL PROTECTED] 




Besvar via email