Hej Den 4. marts blev der serveret følgende på Nørrebro Bryghus:
Stuykman Witt New York Lager Bombay Pale Ale La Granja Stout Men ellers et godt arrangement - tak til dem der satte det i gang. Mvh Petter 6715 -----Oprindelig meddelelse----- Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Lars Præstgaard Sendt: 14. marts 2004 22:01 Til: [email protected] Emne: Re: [Brygforum] Rundvisningen på Nørrebro Bryghus 4/3 Jeg er med på "et opskrift at læse noget andet øl at brygge" for at citere lidt frit. Men udgangspunktet skulle så være OK, og så har man et udsnit af stilarter, men OK. Så mangler jeg kun navnene på de 4 øl PLEASE, jeg ved godt jeg har altzhe??.... Hvad er det nu det hedder? Iøvrigt laved jeg min første urt igår, og går nu og tripper efter nogle BLOB som skal gøre det til øl. Jeg er relaxed. Stadig :-) _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
