Hej Christian Jeg har ikke den store viden i den retning, så det jeg videregav var kun mine sparsomme erfaringer fra mødet med 2 forskellige håndbryggede lagerøl. Men det lyder da interessant, hvis man kan lave noget der "ligner" uden en egentlig undergæring, det vil jeg overveje, når jeg skal i gang med min Dark Ale. Ja jeg vil kalde den "Dark Ale", men den må gerne lande i retning af en schwartzbier/ale klon. Dvs. lidt mild stout med meget CO2 og estere fra undergær. (Tror jeg nok) :)
Mvh. Søren Hjortbøl 6000 Kolding http://home1.stofanet.dk/soren.hjortbol/Index.htm -- Internal Virus Database is out-of-date. Checked by AVG Anti-Virus. Version: 7.0.296 / Virus Database: 265.6.9 - Release Date: 06-01-05
