Hej Tågebrygger.
 
du har jo selv set vores, iøvrigt, udmærkede 80 l. anlæg.
Kopier det til det forhold som du ønsker dit kogekar skal være.
Jeg tror du har fået et regneark, hvor du kan udregne den nødvendige effekt i forhold til tid og mængde (eller omvendt).
Skal jeg maile dig nogle billeder af baljen?
 
Vi ses til august.
 
/René Godballe, RØW
Rødkærsbro Øl- og Whiskylaug
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, May 10, 2005 10:40 PM
Subject: [Brygforum] El-varmelegemer

Hejsa ærede medbryggere
jeg går og sysler lidt med tanken om at bygge mit eget mæske/ koge-kar. Jeg er bar lidt i tvivl om hvilke el-varmelegemer jeg skal bruge og hvor jeg evt. kan købe dem ??. Kan man bruge varmelegemer fra eks. el kedler eller skal man anskaffe nogle mere "professionelle" eksemplarer ??. Eneste begrænsning er at jeg kun kan klare 230 volt´s elementer.
Mvh. René Christensen
(Tågerod bryghus)
 


_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]

Besvar via email