|
Hej Tågebrygger.
du har jo selv set vores, iøvrigt, udmærkede 80 l.
anlæg.
Kopier det til det forhold som du ønsker dit
kogekar skal være.
Jeg tror du har fået et regneark, hvor du kan
udregne den nødvendige effekt i forhold til tid og mængde (eller
omvendt).
Skal jeg maile dig nogle billeder af
baljen?
Vi ses til august.
/René Godballe, RØW
Rødkærsbro Øl- og Whiskylaug
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, May 10, 2005 10:40
PM
Subject: [Brygforum]
El-varmelegemer
Hejsa ærede medbryggere
jeg går og sysler lidt med tanken om at
bygge mit eget mæske/ koge-kar. Jeg er bar lidt i tvivl om hvilke
el-varmelegemer jeg skal bruge og hvor jeg evt. kan købe dem ??. Kan man bruge
varmelegemer fra eks. el kedler eller skal man anskaffe nogle mere
"professionelle" eksemplarer ??. Eneste
begrænsning er at jeg kun kan klare 230 volt´s elementer.
Mvh. René Christensen
(Tågerod bryghus)
_______________________________________________ Brygforum mailing
list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To
get off the list, send a blank mail to
[EMAIL PROTECTED]
|