Jeg er ganske grøn hånd-/hjemmebrygger og har et tæt på at tømme den sidste falske af "Min første ale". Skal derfor i gang med mit andet bryg som jeg forestiller mig skal være en hvedeøl. Er der nogen der har et forslag til enkel opskrift på en hvedeøl - gerne lys - (ekstrakt regner jeg med) til en nybegynder?
Jakob _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
