Jeg har haft den udsøgte fornøjelse at smage "Meantime Chokolate" en vidunderlig sort øl
med en udtalt smag af mørk chokolade.
Jeg tænker om man mon kunne lave en smag i den retning ved at koge kakao bønner med
i urten i en porter opskrift?
Og tilsvarende hele kaffe bønner hvis man vil have en kaffesmag ??
Er der nogen som kender til en evt. opskrift?

Det er helt sikkert en dårlig ide at koge kaffebønnerne, og sikkert også kakaobønner.

Da jeg lige er begyndt med håndbryg har jeg indtil videre kun lavet 3 bryg med ekstrakt, men "min første porter" er blever rigtig god, (tilsat lidt kaffe ved omstikningen),
og jeg skal nu videre med allgrain.

kenneth larsen