Fra: Bidstrup/Bislev [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sendt: 19. marts 2006 16:24
Til: Brygforum
Emne: [Brygforum] Skal jeg hælde det på en anden gærtank?

Hej igen

Tak for de positive tilbagemeldinger på min gæring, i den forbindelse har
jeg lige et spørgsmål til.
Skal jeg, når nu denne her stormgæring har aftaget, skifte beholder eller
skal jeg bare lade det stå indtil jeg skal have det på flasker? Der er nogen
hjemmesider der anbefaler at man stikker om, andre gør ikke, hvad siger i.
Det er en Hefe - Weisen jeg brygger.

Det er en fantastisk duft der kommer ude fra bryggerset, jeg glæder mig helt
vildt til dagen hvor der skal smages:)

Hilsen
Morten