Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Jess Dragheim
Sendt: 30. marts 2006 10:43
Til: brygforum@haandbryg.dk
Emne: [Brygforum] BeerGun

Hej,

Jeg kunne vældig godt tænke mig sådan en her:

http://www.brewcitysupplies.com/172/790.htm?677

I stedet for en CPBF. Jeg ville derfor høre om der er nogle her der har erfaringer med sådan en sag?

Det kunne jo også være spændende at høre om der er nogle der kunne være interesseret i et fælleskøb. Det ville nok være væsentlig billigere at få sendt hvis man var flere om det.

MVH
Jess
4400

BEGIN:VCARD