-----Ursprungligt meddelande-----
Från: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] För Hans Frydendall
Skickat: den 18 april 2006 18:20

Jeg skal lave mig en falsk bund til min lauter tun. Jeg har fundet et gammelt emalje-grydelåg, som passer ned i min 40-liters koniske metal-beholder, som jeg agter at vikle et liggeunderlag rundt om, og derefter beklæde med sølvfolie (overlevelses-tæppe).

Jeg mener på et tidspunkt at have læst at 3 mm huller er passende. Kan nogen bekræfte det?

Og antallet (tætheden) er vel så-mange-som-muligt, antager jeg?

Hans Frydendall      1310

Försök hitta ett nät som du kan ha i stället. Om man borrar är 3 mm bra för det lägger sig lite i hålen. Men kan du använda ett nät så blir genom rinningen bättre och du kan gå ner i hålstolek betydligt för det blir ju inte enskilda hål som kan sätta igen utan ett nät av trådar som häller upp nätet. Kan ett Stekgaller passa t ex så har du alla hålen fixade med en gång.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15570&catalogId=10103&storeId=14&productId=11633&langId=-12&parentCats=15570*15679*15681

http://www.eset.com