-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Thomas Lauritsen
Sendt: 30. september 2006 17:00
Til: Niels Morten Andersen; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL
PROTECTED];
brygforum@haandbryg.dk; [EMAIL PROTECTED]
Emne: RE: SV: [Brygforum] "Forkert" skum

Det har været en god artikel om ølskum i bladet Brew Your Own. Den kan læses
på
http://www.byo.com/departments/1410.html

Thomas 2200

From:                   "Niels Morten Andersen" <[EMAIL PROTECTED]>
To:                     [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
brygforum@haandbryg.dk,
        [EMAIL PROTECTED]
BCC to:                 Date sent:              Fri, 29 Sep 2006 09:35:19
+0000
Subject:                RE: SV: [Brygforum] "Forkert" skum